aszmyda.blogspot.com

aszmyda.blogspot.com

Saturday 10 September 2011

saat c!nta ku berput!k lg..kal! yg ke-2

Detik pertama perkenalan kami bermula di muka buku..

sedang aku asyik melayan fb..comment sana sini..tag pic itu dan ini..
tiba-tiba munculnya seseorang y request ingin menjadi kenalan..
tanpa berfikir panjang..apa lagi??
memang pantang kalau ada orang na kawan nyh..
almaklumlaa nak menambahkan fwen yang sedia ada..
x gitu??
hihihi..
aku pown approve laa..



chatting punya chatting..
guraw punya guraw..
gelak ketawa bersama..
berkongsi suka dan duka..
kadang kadang aku terfikir..mengapa begitu mudah..
aku bkongsi segalanya dengan dirinya..
padahal waktu itu aku dgn dirinya hanyalah TEMAN BIASA semata-mata..
tidak pernah terlintas difikiranku bahawa aku akan melangkau ke langkah seterusnya..

setelah beberapa bulan aku menyepi diriku dgn nya...
kini aku muncul kembali..
entah mengapa perasaan aku kuat mengata kan bahawa dia lah utk ku..

hatiku melonjak gumbira..
saat dimana diriku dilamar mnjadi teman wanita nya..
aku tersipu-sipu malu..
bak kata pepatah malu tp mahu...
akhirnya pada 31 julai 2011 pada pukul 11:15 pm..
dengan rasminya...aku menjadi miliknya...

hari demi hari ku lalui..
dengan penuh gelak tawa..
aku mula mengenal diri nya..
apa yg dia gemari dan dia benci semua berada dlm genggaman tangan ku..

kadang kala aku takjub dengan dirinya..
kerana ada ketikanya aku merasakan dia lebih mengenali diriku daripada aku sendiri..
tahu sahaja saat aku sedih dan gembira..
dengan itu aku lebih mengagumi diri nya..
membuatkan hubungan kami lebih erat dan akrab..


harapan terakhir aku..
hubungan ini akan berkekalan hingga keakhir nya..
amin..
cukup lah buat setakat ini..
tangan da lenguh..kuku da patah..bil letrik da melambung..tekak da haus..mata da merah..
kita kembali di lain hari dengan cerita yang baru tentang kisah hidup ku..
bye sayonara...
Comments
1 Comments

1 comments:

  1. cinta muka buku..wakakakaka..byk rmntisnyewr woi..
    mmg kalah r ika mcm nyh..mzty jdikn lgu cinta muka buku-najwa latiff sbgai lgu tema kn???tol x???hhihihi..

    ReplyDelete

COPYRIGHT SEGALA YANG TERCATAT DIATAS SEMUANYA HAK MILIK ASZMYDA