aszmyda.blogspot.com

aszmyda.blogspot.com

Thursday 15 September 2011

hat! ku k!n! berdarah kembal!...kelukaan yang amat menyeksakan..

luka jiwa raga ku mendengar ayat nie...
.....................
"sebagai anak sulung kita ada tanggungjawab yg besar terhadap keluarga...ibubapa sentiasa inginkan yg terbaik untuk anak2....masa kini dan masa hadapan. selalunya ibu dpt merasai ketidak sesuaian dlm sesuatu hbgn tambahan pula setelah berhadapan,ingat restu ibubapa adalah resepi kebahagiaan dlm sesuatu hbgn...pandanglah masa hadapan yg positif kejarlah segala impian apabila diberi peluang kerna itu adalah impian ibubapa yg mahu melihat kejayaan anak2. jika kita perlukan teman carilah yg sealiran dan bersesuaian dgn diri kita dan yg paling penting restu ibubapa...amin"
.....................
terguris hati ku...
tak dapat aku gambar kan betapa hancur nya dan berkecai nya hati ku..




aku tak tahu bagaimana lagi nak aku kata kn pada SI DIA...
ini melibatkan pertalian keluarga...
tapi sebagai anak harus mendengar kata ibunya...
walaupun berat hati ku melepas kan nya...
namun keluarga lagi penting dari diri ku...


aku tahu bagi nya keputusan yang akan ku buat nanti adalah salah...
tapi bagi diri ku keputusan ini adalah utuk kebaikan diri nya...






afif....
betul ckp mama awak...
bia awk menangis skunk kerana t'pksa tinggal kan saya..
mungkin ini semua de hikmah..
.awk akan jmpe lagi baik dari saya...




LUPAKAN SAYA..KALAU AWAK SAYANG KAN SAYA...
MAAF KAN SALAH DAN SILAP  SAYA..
TAPI JANJI PELAJARAN JANGAN ABAI KAN...

No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT SEGALA YANG TERCATAT DIATAS SEMUANYA HAK MILIK ASZMYDA