aszmyda.blogspot.com

aszmyda.blogspot.com

Monday 26 September 2011

mEn!tI kebahag!aan

keriduan yang tersimpan lama ku pendam..
hanya tuhan saja yang mengerti betapa rindu nya aku kepada mu..
hari demi hari..
berganti hari..
aku sabar menanti kepulangan mu..

akhirnya...
dye pulang jua di sisi ku...
aku berasa sangat gembira...
tidak dapat ku gambar kan ..
alangkah seronok nye...=p
setelah sekian lama tidak berjumpa akhir nya dye berada di hadapan ku..

pada 24 hb september...
saat yang ku nanti-nanti kan akhirnya tiba jua..
dye pulang ke pangkuan ku..
pertemuan itu menyinari lagi idup ku...
membuat diriku terasa bagai seorang puteri..
dilayan, dijaga..
semua karenah aku di layan..
betapa sayang nya dye kepada ku...(tQ cyg)

sehinggakan ...
aku merasa selamat sepanjang aku berada dengan nya...
itu lah membuktikan betapa kuat dan besar nya cinta ktaOwg..
(b...bby cyg b) (",)

aku tidak akan membazirkan waktu ketika ku bersama dengan nya..
 dan tak mungkin juga aku ingin berjauhan dengan nye 
walaupun seminit
aku tetap ingin dye di sisi ku...
kerana aku merindui diri mu setiap waktu...







No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT SEGALA YANG TERCATAT DIATAS SEMUANYA HAK MILIK ASZMYDA