aszmyda.blogspot.com

aszmyda.blogspot.com

Saturday 10 September 2011

olaa..selamat datang!!

well..
nama saya panjang.. but u all can call me asz,myda or akma..
tetapi ingat satu perkara..kalau panggil saya asz and akma..hehe..saya tidak akan berpaling dan menyahut..bukan sebab saya sombonk atau apa-apa..tetapi itu kerana saya tidak biasa di gelar sebegitu..hehe..so pikir-pikir lah nama yang patut kamu panggil..

tanggal 04/07/1990..lahirlah seorang bayi yang agak comel kedunia ini..hehe..bukan perasan diri sendiri yup..tapi itulah kenyataannya..saya telah diberi makan,diberi pakai,pendidikan,kasih sayang da n pengetahuan agama yang secukupnya oleh ibu bapa..

sekarang ini demi membalas kembali jasa jasa yang telah ditaburkan kepada saya..saya akan belajar bersungguh sungguh..dan kini saya telah berjaya menjejakkan kaki ke ikip international college as a uitm student..
hmmm..


saya akan membawa pulang impian ahli keluarga yang menanti kejayaan saya..itulah janji saya..

dats all for today..
after dis if i've a tyme..
i will up date my blog..

ok bubye..

No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT SEGALA YANG TERCATAT DIATAS SEMUANYA HAK MILIK ASZMYDA