aszmyda.blogspot.com

aszmyda.blogspot.com

Saturday 10 September 2011

b4 ! met h!m...

 

aku jatuh cinta pada umur 17..slepaz spm..disaat pekenalan semuanya manis ibarat seprti madu di campur gula..kami bergura senda..apa apa yang melukai haty aku semua aku pendamkan dari pengetahuan SI DIA..hanya semata-mata kasih sayang aku telah tertumpah buatnya..

hari demi hari..aku cuba membuatnya gembira..kerana pada ketika itu..SENYUMANNYA ADALAH SENYUMANKU JUA..
melayari hari hari terindah dengannya membuatkan aku alpa seketika..dan jika SI DIA melakukan apa apa kesalahan..mudah sahaja aku memaafkan..kerana bagi ku dia hanya seorang dan segalanya..

tapi panas yang aku harapkan sampai ke petang rupa-rupanya hujan di tengah hari..genap 3 tahun aku bersamanya..setia dengannya..meredah pelbagai liku-liku kehidupan deminya..menganyam mimipi mimpi indah untuk bersamanya hingga ke akhir..diriku ditinggalkan begitu sahaja..

"kita buat haluan masing-masing sahaja selepas ini"....itulah kata kata terakhir yang diungkapkan kepadaku yang masih aku ingat sehingga kini..
boleh dikatakan sampai ke hari ini kata kata itu masih terngiang ngiang di telingaku..
dan juga menjadi tanda tanya mengapa diriku di tinggalkan sendirian dan apakah motifnya..

jika benar salahku..berterus teranglah..
jika benar ada kekuranganku..katakan saja..

sanggup dia melepaskan aku dengan cara yang sebegitu..
untuk apa aku setia dengannya sebegitu lama???
untuk apa aku memendam sedih dan luka aku demi menjaga hati nya...
untuk apa aku mengidamkan kebahagiaan bersamanya...
sehinggakan aku merasakan dunia ini tidak adil utk aku...

namun kini aku sudah belajar untuk menerima segalanya..
mengerti bahawa takdir hidupku bukan bersamanya..
semua ini takdir yang MAHA ESA

kini aku gembira meniti hari hari kehidupan tanpanya di sisi dengan menyibukkan diri...
jadual harianku dipenuhi dgn belajar bersama kawan-kawan dan bergembira bersama keluarga..
aku kini sedang mengambil dip dalam jurusan accountancy..


setakat ini sahaja buat masa ini..
jika ada masa saya akan up date blog ini lagi..
tuggu di lain hari ya..
bubye...
hingga ketemu lagi..

No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT SEGALA YANG TERCATAT DIATAS SEMUANYA HAK MILIK ASZMYDA