aszmyda.blogspot.com

aszmyda.blogspot.com

Sunday 11 September 2011

berat at! ku melepaskan nya..

aku mendapat tahu bahawa dia mendapat tawaran menyambung pelajaran..
di UNITEN, Bangi pada 12 september 2011..
aku sentiasa menghintung hari.
hari demi hari berganti hari..
masa begitu mencemburui aku...
sehingga kan aku merasakan tidak puas berjumpa dengan nya..
seminggu sebelum pemergiannya aku meluangkan sepenuh masa dengan nya..
sehingga kawan ku ieqaa mencemburui tindakan ku..sorry ieqaa..hehex..

sebentuk cincin couple yg diukir nama kami berdua serta sebentuk kerongsan pemberian darinya menjadi barang yang paling berharga dalam idupku...



meluangkan hari demi hari bersamanya membuat kan aku alpa dengan masa..
tidak ku sangka tarikh yang paling tidak ku ingini kini mula menjelmakan diri..
setitik demi setitik air mata ku gugur membasahi pipi.."detik ini tiba jua." getus ati ku..
hanya sekalung doa dapat ku utus kan buatnya disana...
semoga SI DIA bahagia dan sentiasa sihat sejahtera..

AWAK...
NAK TAW SOMETHING TAK??

SAYA...SAYANG AWAK SANGAT..

Comments
1 Comments

1 comments:

  1. wadduh..payah2..acal bley jd jiwang karat nyh??jgn karat sgt kak..bahaya..cepat sapu griss...sblom terlambat..

    ReplyDelete

COPYRIGHT SEGALA YANG TERCATAT DIATAS SEMUANYA HAK MILIK ASZMYDA