aszmyda.blogspot.com

aszmyda.blogspot.com

Sunday 19 February 2012

aku gembira sekarang!!

hepi cangat2 sekarang nie..
aku berasa aq sudah berjaya ntuk melupakn si dia..
biar dia NYAH  dari idop aq..

kali ini hari2 aq mula dengan senyuman manis yg ikhlas dari hati..
aq mulai perasan akan kejujurannya dalam hubungan kami..
setelah melalui pengalaman y lepas.
aq smakin takut ntuk mnceburkn diri dalam dunia percintaan sekali lagi..
namun aq bersyukur apabila dia mengerti akan keadaan diriku ini..

AFIF.. lelaki yang x guna yang telah berhasil membuatkn hidup aq huru hara mula beransur ansur hilang dari hidupku..
bayangan nya hampir dapat aq lupakn.
wajahnya sudah tidak mnjadi igauan malam ku..

walaupun aq tidak dapat menerima SI DIA  dengan sepenuh hati lagi..
tapi aq pasti hati aq akan beransur ansur pulih dan dapat menerima insan lain..
yang aq pasti lebih baik dari AFIF!!!!

  ...hari demi hari yang aku lalui..
sdikit demi sedikit masa yang aq ambil..
detik demi detik masa berlalu.
aku amat berharap bahawa hidup aq akan berubah mnjadi lebih baik..
dan bukannya seperti  ORANG ALIM DI DALAM KEPURA PURAAN !!!

malah sejak awal pertemuan dia telah menunjukkn sikap mementingkn keagamaan dalam dirinya..
itulah sikap yang aku cari selama ini..
bukan menunjuk2..
malah nasihatnya sentiasa ikhlas dan tidak menusuk jiwa..
berhati hati sugguh dia menjaga hati ku..
melayan kerenahku..
dan semestinya MAMPU MEMBELAKU!!

dan paling penting sekali ialah..
KELUARGANYA MENERIMA AKU SEADANYA!!!
tidak berlagak dan tau diri..
walaupun ayahn ya mempunyai perusahaan sdiri..
tetapi aku tidak pernah merasa terisisih..
malah diriku diterima baik dan dengan seadanya..

cukup lah dahulu buat masa ini..
ada masa aku akn up date sakali lagi

No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT SEGALA YANG TERCATAT DIATAS SEMUANYA HAK MILIK ASZMYDA